המהפכה הבאה בירושלים: מנהרה ממלחה לקרית יובל
צבי טסלר No Comments on המהפכה הבאה בירושלים: מנהרה ממלחה לקרית יובלעיריית ירושלים אישרה תכנית להקמת מנהרה דו-כיוונית לטובת העדפת הרכבת הקלה בצומת הרחובות גולומב וקוליץ
התכניות האחרונות
- מאי 2024
- אפריל 2024
- מרץ 2024
- פברואר 2024
- ינואר 2024
- דצמבר 2023
- נובמבר 2023
- אוקטובר 2023
- ספטמבר 2023
- אוגוסט 2023
- יולי 2023
- יוני 2023
- מאי 2023
- אפריל 2023
- מרץ 2023
- פברואר 2023
- ינואר 2023
- דצמבר 2022
- נובמבר 2022
- אוקטובר 2022
- ספטמבר 2022
- אוגוסט 2022
- יולי 2022
- יוני 2022
- מאי 2022
- אפריל 2022
- מרץ 2022
- פברואר 2022
- ינואר 2022
- דצמבר 2021
- נובמבר 2021
- אוקטובר 2021
- ספטמבר 2021
- אוגוסט 2021
- יולי 2021
- יוני 2021
- מאי 2021
- אפריל 2021
- מרץ 2021
- פברואר 2021
- ינואר 2021
- דצמבר 2020
- נובמבר 2020
- אוקטובר 2020
- ספטמבר 2020
- אוגוסט 2020
- יולי 2020
- יוני 2020
- מאי 2020
- אפריל 2020
- מרץ 2020
- פברואר 2020
- ינואר 2020
- דצמבר 2019
- נובמבר 2019
- אוקטובר 2019
- ספטמבר 2019
- אוגוסט 2019
- יולי 2019
- יוני 2019
- מאי 2019
- אפריל 2019
- מרץ 2019
- פברואר 2019
- ינואר 2019
- דצמבר 2018
- נובמבר 2018
- אוקטובר 2018
- ספטמבר 2018
- אוגוסט 2018
- יולי 2018
- יוני 2018
- מאי 2018
- אפריל 2018
- מרץ 2018
- פברואר 2018
- ינואר 2018
- דצמבר 2017
- נובמבר 2017
- אוקטובר 2017
- ספטמבר 2017
- אוגוסט 2017
- יולי 2017
- יוני 2017
- מאי 2017
- אפריל 2017
- מרץ 2017
- פברואר 2017
- ינואר 2017
- דצמבר 2016
- נובמבר 2016
- אוקטובר 2016
- ספטמבר 2016
- אוגוסט 2016
- יולי 2016
- יוני 2016
- מאי 2016
- אפריל 2016
- מרץ 2016
- פברואר 2016
- ינואר 2016
- דצמבר 2015
- נובמבר 2015
- אוקטובר 2015
- ספטמבר 2015
- אוגוסט 2015
- יולי 2015
- יוני 2015
- מאי 2015
- אפריל 2015
- מרץ 2015
- פברואר 2015
- ינואר 2015
- דצמבר 2014
- נובמבר 2014
- אוקטובר 2014
- ספטמבר 2014
- אוגוסט 2014
- יולי 2014
- יוני 2014
- מאי 2014
- אפריל 2014
- מרץ 2014
- פברואר 2014
- ינואר 2014
- דצמבר 2013
- נובמבר 2013
- אוקטובר 2013
- ספטמבר 2013
- אוגוסט 2013
- יולי 2013
- יוני 2013
- מאי 2013
- אפריל 2013
- מרץ 2013
- פברואר 2013
- ינואר 2013
- דצמבר 2012
- נובמבר 2012
- אוקטובר 2012
- ספטמבר 2012
- אוגוסט 2012
- יולי 2012
- יוני 2012
- מאי 2012
- אפריל 2012
- מרץ 2012
- פברואר 2012
- ינואר 2012
- דצמבר 2011
- נובמבר 2011
- אוקטובר 2011
- ספטמבר 2011
- ינואר 2011
ארכיון תוכניות
פוסטים אחרונים
- קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו
- המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי
- למה עם ישראל נקראים 'קדושים' \\ הרב מיכאל לסרי
- נצחו אראלים את המצוקים: כ"ק מרן האדמו"ר מביאלא זצ"ל
- יחי המעשה הקטן \\ הרב נהוראי אלביליה
תגיות
עיריית ירושלים, באמצעות הוועדה המקומית לתכנון ובניה, המליצה להפקדה בוועדה המחוזית, תכנית בניה חדשה להקמת מנהרה בין שכונת מלחה לשכונת קריית היובל, בצומת הרחובות גולומב וקוליץ.
התכנית קובעת תוואי תת-קרקעי עבור מנהרה דו-כיוונית לטובת יצירת עדיפות לרכבת הקלה, מתחת לכיכר הח"י (צומת שרת-גולומב-קוליץ), שמתחילה ברחוב גולומב ומסתיימת ברחוב דרך חיים ע. קוליץ.
בצומת זה עתיד לעבור הקו הסגול של הרכבת הקלה, והקמת המנהרה נועדה לייצר עדיפות לרכבת הקלה על-ידי העברת רכבים מרחוב גולומב לרחוב קוליץ ולהיפך, מתחת לתוואי הרכבת.
כך, תתייעל גם רמת השירות של התחבורה הציבורית בתחנת בוליביה באופן משמעותי, ותשתפר את ההנגשה של המעגלים הרחוקים יותר אל הרכבת הקלה.
מעיריית ירושלים נמסר: "ירושלים נמצאת גם בעיצומה של מהפכת תשתיות התחבורה. המנהרה תייעל את זרימת התנועה של הרכבת הקלה, ותשפר את רמת השירות והנגישות של התחבורה הציבורית בצומת. נמשיך לבנות את ירושלים ולקדם תחבורה ציבורית איכותית וידידותית לסביבה, שתביא גם לצמצום השימוש ברכב הפרטי והפחתת עומסי התנועה בבירה".
מלא את פרטיך
האימייל לא יוצג באתר.